Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 ianuarie 2015

Expresii uzuale - Espressioni comuni

Expresii uzuale - Espressioni comuni 

Imi dati voie sa ma prezint?          - Permette che mi presenti (pr. prezenti)!
Ma numesc...                               - Mi cheamo...
Numele este...                             - Il mio nome e...
Va prezint pe colegul meu.           - Le presento (pr.prezento) il mio collega.
Sunt incantat sa va cunosc.           - Sono lieto di fare la Sua conoscenza (pr. conoscenta).
Pot sa intru? E voie?                     - Permesso?
Da domnule, luati loc!                   - Si signiore (pr. siniore), s'accomodi!
Multumesc domnisoara!                - Grazie (pr. gratie) signorina (pr. sinorina)!
Spor la lucru!                                - Buon lavoro!
Iertati-ma daca va dranjez.            - Mi scusi (pr. scuzi) se La disturbo.
Nu, nu ma deranjati deloc.             - No, non mi disturba affatto.
Cu ce pot sa va servesc,doamna ? - Como posso servirLa signora (pr. sinora)?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu